útvonal optimalizálás


Gépjárműkövetés, 30 napig tesztelheti!


Parcel, logisztikai tervező és útvonal optimalizáló program

A Parcel logisztikai rendszer egy teljes körű logisztikai, koordinációs online felület, amely gyakorlatilag bármilyen anyag, személy, stb. szállításának teljes felügyeletére alkalmas cégek, cégcsoportok számára.

skyplatform útvonaltervező

A piacon lévő logisztikai, illetve útvonal optimalizáló program alternatívák jelentős kiadással járnak, több millió forintba kerülnek, és felhasználási területük is adott, nem változtatható. A Parcel ezzel szemben elérhető és megfizethető akár kisebb vállalkozások számára is, mert havi licencdíj megfizetése mellett rendelkezésre áll, nem igényel nagy beruházást, és az adott cég profilja szerint módosítható a felhasználása.

A Parcel minőségirányítási és környezetközpontú irányítási rendszer megfelel az MSZ EN ISO 9001:2009 és az MSZ EN ISO 14001:2005 szabvány követelményeinek. A rendszer rendelkezik a Nemzeti Közlekedési Hivatal által engedélyezett „E” minősítéssel, „COP” minősítéssel a TÜV Rheinland által végzett vizsgálatok alapján, valamint MABISZ „BEM-A” (SkyProtect + szolgáltatás) ill. „BEN” (SkyProtect szolgáltatás) besorolással.

Logisztikai tervezés

A logisztika megtervezésére a Parcel útvonal optimalizáló program külön útvonaltervező rendszert kínál, ami figyelembe veszi a konkrétan leadott megrendeléseket, és az ugyanarra az útvonalra illeszkedő többi partneri címet is, ahol már meghatározott ideje nem történt látogatás. Az útvonal tervezésekor tehát a konkrétan odarendelt megrendelések mellett akár 10-20 további címet is hozzáad a lehetőségként. Ehhez kézileg is hozzáadhatóak további címek, illetve bármilyen módon variálhatóak.

útvonal tervezés

Ez leegyszerűsíti a teljes flotta útvonalainak részletes megtervezését.

Partnerek, eszközök-áruk és megrendelések naprakész kezelése

A beérkező megrendelések rögzíthetők a rendszerbe. Emellett a kiszállítandó és beszállítandó eszközök (áruk), a tervezett mennyiségek, és egyéb megjegyzések is rögzíthetők, ezáltal előre tervezhetők, és rendszámhoz rendelhetők.

logisztikai útvonaltervező program

A létrehozott célpartnerek többféle lehetőséggel szűrhetők, csoportosíthatók, listázhatók, megjegyzések és bármilyen általuk kért adat – pl. szállítási igények, nyitva tartás, stb. – a partneri adatokkal együtt tárolhatók.

A szállítólevelek feldolgozása is ebben a rendszerben történik meg. Lehetővé teszi az adatok azonnali visszakereshetőségét, az átláthatóságot, listázási lehetőséget, ezáltal az adminisztrációval eltöltendő időráfordítást jelentősen csökkenti. Mindezt könnyen elérhető webes felületen.

A rendszer segítségével különböző riportok és csoportosítások készíthetők, ezek igény esetén listázhatók. Különböző statisztikai adatok nyerhetők egyéb felhasználásra, többféle dokumentumexporttal.

Eszköz (áru) nyilvántartó program

Adott eszközök, áruk mozgatásának – kiadásának és visszavételének – nyilvántartása online felületen történik. A rendszer több tízezer eszköz (áru) egyszerű és gyors nyilvántartását teszi lehetővé. Lehetőség van a partnerekhez kiszállított, és a tőlük elhozott eszközök, áruk, valamint az ezekhez kapcsolódó adatok gyors visszakeresésére, ellenőrzésére, a leltározások gyors lebonyolítására.

áru nyilvántartás

Összegezve

Az útvonal optimalizáló program biztosítja, hogy az adott partnertől történt szállítás, az eszköz (áru) -mozgatások és a leltározás folyamatai a papír alapú adminisztráción kívül egy webes felületen is megjelenjenek.

  • Lehetővé teszi az adatok gyors visszakereshetőségét,
  • az átláthatóságot,
  • a statisztikai adatok gyűjtését,
  • illetve az ellenőrizhetőséget.

Az online nyomkövetés, járatkezelés bevezetésével a tervezéssel, a tervezéshez kapcsolódó paraméterezéssel a tervezés megvalósulását értékelő statisztikákkal, monitoring rendszer kiépítésével az adminisztráció pontosabb lesz.

  • Kevesebb élő munkaerőt kell igénybe venni,
  • gyorsabb lekérdezési lehetőségeket ad,
  • tendenciákat mutató online adatelemzést nyújt.
  • A cég folyamatos átszervezését teszi lehetővé, az átszervezések állapotát nyomon lehet követni.

Egy ilyen, a management számára megfelelően paraméterezett online rendszer, illetve útvonal optimalizáló program olyan szintetizált képet adhat a cég, cégcsoport tevékenységéről, ahol fény derülhet a cég tevékenységével kapcsolatos gyenge pontokra minden munkavégzési szinten.



Küldje el kérdését, üzenetét most!

név:
email:
telefon:
üzenet: